Наукова періодика України Eastern-European journal of enterprise technologies


Оборська Г. Г. 
Особливості застосування моделі 6А’s для оцінки ефективності рекламного проекту на прикладі кампанії щодо набору абітурієнтів до ВНЗ / Г. Г. Оборська // Восточно-Европейский журнал передовых технологий. - 2011. - № 1(7). - С. 48-50. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vejpte_2011_1%287%29__18
  Повний текст PDF - 393.39 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Оборська Г.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Оборська Г. Г. Особливості застосування моделі 6А’s для оцінки ефективності рекламного проекту на прикладі кампанії щодо набору абітурієнтів до ВНЗ / Г. Г. Оборська // Восточно-Европейский журнал передовых технологий. - 2011. - № 1(7). - С. 48-50. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vejpte_2011_1(7)__18.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Оборська Ганна Геннадіївна (1982–) (технічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського