Наукова періодика України Eastern-European journal of enterprise technologies


Лебідь Т. В. 
Формування маркетингової стратегії розвитку підприємства / Т. В. Лебідь, В. Ю. Самуляк // Восточно-Европейский журнал передовых технологий. - 2011. - № 1(10). - С. 39-41. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vejpte_2011_1%2810%29__13
Представлено модель збалансованої системи показників у маркетингу. Запропоновано маркетингові стратегії розвитку підприємства залежно від етапу життєвого циклу підприємства.
  Повний текст PDF - 393.606 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Лебідь Т.
  • Самуляк В.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Лебідь Т. В. Формування маркетингової стратегії розвитку підприємства / Т. В. Лебідь, В. Ю. Самуляк // Восточно-Европейский журнал передовых технологий. - 2011. - № 1(10). - С. 39-41. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vejpte_2011_1(10)__13.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського