Наукова періодика України | Eastern-European journal of enterprise technologies | ||
Лебідь Т. В. Формування маркетингової стратегії розвитку підприємства / Т. В. Лебідь, В. Ю. Самуляк // Восточно-Европейский журнал передовых технологий. - 2011. - № 1(10). - С. 39-41. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vejpte_2011_1%2810%29__13 Представлено модель збалансованої системи показників у маркетингу. Запропоновано маркетингові стратегії розвитку підприємства залежно від етапу життєвого циклу підприємства. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Лебідь Т. В. Формування маркетингової стратегії розвитку підприємства / Т. В. Лебідь, В. Ю. Самуляк // Восточно-Европейский журнал передовых технологий. - 2011. - № 1(10). - С. 39-41. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vejpte_2011_1(10)__13. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |