Наукова періодика України Вісник Чернігівського державного технологічного університету


ПазюкВ. Л. 
Механізм створення винного бренда / Л. ПазюкВ. // Вісник Чернігівського державного технологічного університету. Серія : Економічні науки. - 2014. - № 2. - С. 147-152. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vcndtue_2014_2_22
  Повний текст PDF - 195.784 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • ПазюкВ. Л.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    ПазюкВ. Л. Механізм створення винного бренда / Л. ПазюкВ. // Вісник Чернігівського державного технологічного університету. Серія : Економічні науки. - 2014. - № 2. - С. 147-152. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vcndtue_2014_2_22.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського