Наукова періодика України | Вісник Чернігівського державного технологічного університету | ||
ПазюкВ. Л. Механізм створення винного бренда / Л. ПазюкВ. // Вісник Чернігівського державного технологічного університету. Серія : Економічні науки. - 2014. - № 2. - С. 147-152. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vcndtue_2014_2_22 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: ПазюкВ. Л. Механізм створення винного бренда / Л. ПазюкВ. // Вісник Чернігівського державного технологічного університету. Серія : Економічні науки. - 2014. - № 2. - С. 147-152. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vcndtue_2014_2_22. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |