Наукова періодика України | Вісник Чернігівського державного технологічного університету | ||
Ільєнко О. В. Роль концепції міжнародного маркетингу у підвищенні ефективності маркетингових механізмів / О. В. Ільєнко // Вісник Чернігівського державного технологічного університету. Серія : Економічні науки. - 2012. - № 4. - С. 32-37. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vcndtue_2012_4_7 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Ільєнко О. В. Роль концепції міжнародного маркетингу у підвищенні ефективності маркетингових механізмів / О. В. Ільєнко // Вісник Чернігівського державного технологічного університету. Серія : Економічні науки. - 2012. - № 4. - С. 32-37. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vcndtue_2012_4_7.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |