Наукова періодика України | Вісник Черкаського університету | ||
Пахомова Н. Г. Напрями та етапи реалізації моделі інтеграції медико-психологічних і педагогічних знань в процесі професійної підготовки корекційного педагога / Н. Г. Пахомова // Вісник Черкаського університету. Серія : Педагогічні науки. - 2014. - № 34. - С. 114-121. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VchuP_2014_34_22 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Пахомова Н. Г. Напрями та етапи реалізації моделі інтеграції медико-психологічних і педагогічних знань в процесі професійної підготовки корекційного педагога / Н. Г. Пахомова // Вісник Черкаського університету. Серія : Педагогічні науки. - 2014. - № 34. - С. 114-121. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VchuP_2014_34_22.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |