Наукова періодика України Вісник Чернівецького торговельно-економічного інституту


Вдовічена О. Г. 
Основні підходи та особливості формування ефективних програм лояльності бренду / О. Г. Вдовічена // Вісник Чернівецького торговельно-економічного інституту. Економічні науки. - 2018. - Вип. 1-2. - С. 69-79. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vchtei_2018_1-2_11
  Повний текст PDF - 328.057 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Вдовічена О.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Вдовічена О. Г. Основні підходи та особливості формування ефективних програм лояльності бренду / О. Г. Вдовічена // Вісник Чернівецького торговельно-економічного інституту. Економічні науки. - 2018. - Вип. 1-2. - С. 69-79. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vchtei_2018_1-2_11.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Вдовічена Ольга Геннадіївна (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського