Наукова періодика України | Вісник Чернівецького торговельно-економічного інституту | ||
Присакар І. І. Мобільний маркетинг підприємств ресторанного господарства: переваги, проблеми та перспективи / І. І. Присакар, Н. М. Сулима // Вісник Чернівецького торговельно-економічного інституту. Економічні науки. - 2017. - Вип. 3. - С. 125-135. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vchtei_2017_3_14 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Присакар І. І. Мобільний маркетинг підприємств ресторанного господарства: переваги, проблеми та перспективи / І. І. Присакар, Н. М. Сулима // Вісник Чернівецького торговельно-економічного інституту. Економічні науки. - 2017. - Вип. 3. - С. 125-135. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vchtei_2017_3_14.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |