Наукова періодика України | Вісник Чернівецького торговельно-економічного інституту | ||
Вардеванян В. А. Адаптивний та аналітичний підходи формування іміджу підприємства / В. А. Вардеванян, О. В. Кифяк // Вісник Чернівецького торговельно-економічного інституту. Економічні науки. - 2012. - Вип. 2. - С. 239-243. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vchtei_2012_2_40 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Вардеванян В. А. Адаптивний та аналітичний підходи формування іміджу підприємства / В. А. Вардеванян, О. В. Кифяк // Вісник Чернівецького торговельно-економічного інституту. Економічні науки. - 2012. - Вип. 2. - С. 239-243. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vchtei_2012_2_40.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |