Наукова періодика України Вісник Чернівецького торговельно-економічного інституту


Вардеванян В. А. 
Адаптивний та аналітичний підходи формування іміджу підприємства / В. А. Вардеванян, О. В. Кифяк // Вісник Чернівецького торговельно-економічного інституту. Економічні науки. - 2012. - Вип. 2. - С. 239-243. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vchtei_2012_2_40
  Повний текст PDF - 217.456 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Вардеванян В.
  • Кифяк О.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Вардеванян В. А. Адаптивний та аналітичний підходи формування іміджу підприємства / В. А. Вардеванян, О. В. Кифяк // Вісник Чернівецького торговельно-економічного інституту. Економічні науки. - 2012. - Вип. 2. - С. 239-243. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vchtei_2012_2_40.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Вардеванян Вардан Альбертович (економічні науки)
  • Кифяк Олександр Васильович (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського