Наукова періодика України | Вісник Чернівецького торговельно-економічного інституту | ||
Росола У. В. Роль маркетингової політики комунікацій в діяльності сільськогосподарських підприємств / У. В. Росола // Вісник Чернівецького торговельно-економічного інституту. Економічні науки. - 2010. - Вип. 4. - С. 263-267. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vchtei_2010_4_46 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Росола У. В. Роль маркетингової політики комунікацій в діяльності сільськогосподарських підприємств / У. В. Росола // Вісник Чернівецького торговельно-економічного інституту. Економічні науки. - 2010. - Вип. 4. - С. 263-267. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vchtei_2010_4_46. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |