Наукова періодика України Вісник Чернівецького торговельно-економічного інституту


Бондаренко В. М. 
Перспективи впровадження маркетингу в заготівельно-переробних підприємствах системи споживчої кооперації України / В. М. Бондаренко // Вісник Чернівецького торговельно-економічного інституту. Економічні науки. - 2009. - Вип. 1. - С. 196-203. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vchtei_2009_1_24
  Повний текст PDF - 290.363 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Бондаренко В.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Бондаренко В. М. Перспективи впровадження маркетингу в заготівельно-переробних підприємствах системи споживчої кооперації України / В. М. Бондаренко // Вісник Чернівецького торговельно-економічного інституту. Економічні науки. - 2009. - Вип. 1. - С. 196-203. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vchtei_2009_1_24.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Бондаренко Валерій Михайлович (економічні науки)
  • Бондаренко Вікторія Михайлівна (економічні науки)
  • Бондаренко Вікторія Михайлівна (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського