![]() | Наукова періодика України | ![]() | Вісник Хмельницького національного університету |
Рзаєв Г. І. Маркетингові технології: сутність та мета використання / Г. І. Рзаєв, І. Г. Дубік // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. - 2019. - № 5. - С. 188-190. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vchnu_ekon_2019_5_40 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Рзаєв Г. І. Маркетингові технології: сутність та мета використання / Г. І. Рзаєв, І. Г. Дубік // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. - 2019. - № 5. - С. 188-190. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vchnu_ekon_2019_5_40.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) ![]() |
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |