Наукова періодика України | Вісник Хмельницького національного університету | ||
Мелушова І. Ю. Формування системи показників результативності маркетингу в контексті сталого розвитку підприємств / І. Ю. Мелушова // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. - 2019. - № 5. - С. 166-169. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vchnu_ekon_2019_5_35 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Мелушова І. Ю. Формування системи показників результативності маркетингу в контексті сталого розвитку підприємств / І. Ю. Мелушова // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. - 2019. - № 5. - С. 166-169. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vchnu_ekon_2019_5_35.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |