Наукова періодика України Вісник Хмельницького національного університету


Хрупович С. Є. 
Застосування інструментів інтернет-маркетингу під час просування продукції на ринках В2В / С. Є. Хрупович // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. - 2019. - № 1. - С. 204-208. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vchnu_ekon_2019_1_39
  Повний текст PDF - 397.565 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Хрупович С.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Хрупович С. Є. Застосування інструментів інтернет-маркетингу під час просування продукції на ринках В2В / С. Є. Хрупович // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. - 2019. - № 1. - С. 204-208. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vchnu_ekon_2019_1_39.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Хрупович Світлана Євгенівна (1975–) (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського