Наукова періодика України Вісник Хмельницького національного університету


Тельнов А. С. 
Маркетингові технології просування якісних товарів: зарубіжний досвід / А. С. Тельнов, С. Л. Решміділова // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. - 2018. - № 5(2). - С. 159-163. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vchnu_ekon_2018_5%282%29__35
  Повний текст PDF - 446.254 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Тельнов А.
  • Решміділова С.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Тельнов А. С. Маркетингові технології просування якісних товарів: зарубіжний досвід / А. С. Тельнов, С. Л. Решміділова // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. - 2018. - № 5(2). - С. 159-163. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vchnu_ekon_2018_5(2)__35.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Тельнов Анатолій Сергійович (економічні науки)
  • Решміділова Світлана Леонідівна (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського