Наукова періодика України | Вісник Хмельницького національного університету | ||
Тельнов А. С. Маркетингові технології просування якісних товарів: зарубіжний досвід / А. С. Тельнов, С. Л. Решміділова // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. - 2018. - № 5(2). - С. 159-163. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vchnu_ekon_2018_5%282%29__35 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Тельнов А. С. Маркетингові технології просування якісних товарів: зарубіжний досвід / А. С. Тельнов, С. Л. Решміділова // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. - 2018. - № 5(2). - С. 159-163. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vchnu_ekon_2018_5(2)__35.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |