Наукова періодика України | Вісник Хмельницького національного університету | ||
Костюк М. В. Особливості формування маркетингової політики в електронній комерції / М. В. Костюк // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. - 2018. - № 5(2). - С. 94-98. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vchnu_ekon_2018_5%282%29__21 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Костюк М. В. Особливості формування маркетингової політики в електронній комерції / М. В. Костюк // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. - 2018. - № 5(2). - С. 94-98. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vchnu_ekon_2018_5(2)__21. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |