Наукова періодика України Вісник Хмельницького національного університету


Костюк М. В. 
Особливості формування маркетингової політики в електронній комерції / М. В. Костюк // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. - 2018. - № 5(2). - С. 94-98. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vchnu_ekon_2018_5%282%29__21
  Повний текст PDF - 451.838 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Костюк М.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Костюк М. В. Особливості формування маркетингової політики в електронній комерції / М. В. Костюк // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. - 2018. - № 5(2). - С. 94-98. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vchnu_ekon_2018_5(2)__21.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського