Наукова періодика України Вісник Хмельницького національного університету


Карпенко В. Л. 
Особливості використання концепції маркетингу відносин у закупівельній діяльності підприємств / В. Л. Карпенко, І. В. Гвоздецька, К. В. Кулеша // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. - 2018. - № 5(2). - С. 82-87. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vchnu_ekon_2018_5%282%29__19
  Повний текст PDF - 454.964 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Карпенко В.
  • Гвоздецька І.
  • Кулеша К.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Карпенко В. Л. Особливості використання концепції маркетингу відносин у закупівельній діяльності підприємств / В. Л. Карпенко, І. В. Гвоздецька, К. В. Кулеша // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. - 2018. - № 5(2). - С. 82-87. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vchnu_ekon_2018_5(2)__19.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Карпенко Віталій Леонідович (економічні науки)
  • Гвоздецька Ірина Василівна (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського