Наукова періодика України | Вісник Хмельницького національного університету | ||
Вовчанська О. М. Виставково-ярмаркові заходи як складові інтегрованих маркетингових комунікацій на ринку туристичних послуг / О. М. Вовчанська, Л. О. Іванова, Ю. А. Дайновський // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. - 2018. - № 5(2). - С. 40-47. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vchnu_ekon_2018_5%282%29__11 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Вовчанська О. М. Виставково-ярмаркові заходи як складові інтегрованих маркетингових комунікацій на ринку туристичних послуг / О. М. Вовчанська, Л. О. Іванова, Ю. А. Дайновський // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. - 2018. - № 5(2). - С. 40-47. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vchnu_ekon_2018_5(2)__11.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |