Наукова періодика України | Вісник Хмельницького національного університету | ||
Мельникова О. А. Соціальні медіа як активний інструмент інтернет-маркетингу в Україні / О. А. Мельникова // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. - 2018. - № 3(2). - С. 250-253. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vchnu_ekon_2018_3%282%29__50 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Мельникова О. А. Соціальні медіа як активний інструмент інтернет-маркетингу в Україні / О. А. Мельникова // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. - 2018. - № 3(2). - С. 250-253. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vchnu_ekon_2018_3(2)__50.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |