Наукова періодика України | Вісник Хмельницького національного університету | ||
Альтгайм Л. Б. Роль соціально-економічних чинників у формуванні туристичного ринку Тернопільської області / Л. Б. Альтгайм // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. - 2018. - № 3(1). - С. 126-130. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vchnu_ekon_2018_3%281%29__27 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Альтгайм Л. Б. Роль соціально-економічних чинників у формуванні туристичного ринку Тернопільської області / Л. Б. Альтгайм // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. - 2018. - № 3(1). - С. 126-130. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vchnu_ekon_2018_3(1)__27. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |