Наукова періодика України Вісник Хмельницького національного університету


Григор’єва Л. В. 
Застосування соціального медіа-маркетингу в просуванні туристичного продукту / Л. В. Григор’єва // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. - 2018. - № 1. - С. 166-170. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vchnu_ekon_2018_1_31
  Повний текст PDF - 334.895 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Григор’єва Л.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Григор’єва Л. В. Застосування соціального медіа-маркетингу в просуванні туристичного продукту / Л. В. Григор’єва // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. - 2018. - № 1. - С. 166-170. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vchnu_ekon_2018_1_31.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського