Наукова періодика України | Вісник Хмельницького національного університету | ||
Юрченко Ю. О. Методологічні особливості стратегічного маркетингу будівельних підприємств / Ю. О. Юрченко // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. - 2017. - № 6(1). - С. 227-231. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vchnu_ekon_2017_6%281%29__46 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Юрченко Ю. О. Методологічні особливості стратегічного маркетингу будівельних підприємств / Ю. О. Юрченко // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. - 2017. - № 6(1). - С. 227-231. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vchnu_ekon_2017_6(1)__46.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |