Наукова періодика України | Вісник Хмельницького національного університету | ||
Решетілова Т. Б. Вибір інноваційної маркетингової стратегії промислового підприємства на засадах партнерства / Т. Б. Решетілова, Т. В. Куваєва // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. - 2017. - № 6(1). - С. 167-171. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vchnu_ekon_2017_6%281%29__34 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Решетілова Т. Б. Вибір інноваційної маркетингової стратегії промислового підприємства на засадах партнерства / Т. Б. Решетілова, Т. В. Куваєва // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. - 2017. - № 6(1). - С. 167-171. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vchnu_ekon_2017_6(1)__34.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |