Наукова періодика України Вісник Хмельницького національного університету


Добровольська К. 
Особливості маркетингу органічної продукції / К. Добровольська, В. Калина, C. В. Ковальчук, Ю. В. кравчик // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. - 2017. - № 6(1). - С. 90-98. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vchnu_ekon_2017_6%281%29__19
  Повний текст PDF - 468.757 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Добровольська К.
  • Калина В.
  • Ковальчук C.
  • кравчик Ю.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Добровольська К. Особливості маркетингу органічної продукції / К. Добровольська, В. Калина, C. В. Ковальчук, Ю. В. кравчик // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. - 2017. - № 6(1). - С. 90-98. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vchnu_ekon_2017_6(1)__19.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Добровольська Катерина Анатоліївна (економічні науки)
  • Кравчик Юрій Васильович (1986–) (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського