Наукова періодика України Вісник Хмельницького національного університету


Головащенко А. В. 
Дослідження теоретичних аспектів зародження брендінгу в Україні / А. В. Головащенко // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. - 2017. - № 6(1). - С. 65-68. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vchnu_ekon_2017_6%281%29__14
  Повний текст PDF - 493.849 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Головащенко А.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Головащенко А. В. Дослідження теоретичних аспектів зародження брендінгу в Україні / А. В. Головащенко // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. - 2017. - № 6(1). - С. 65-68. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vchnu_ekon_2017_6(1)__14.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського