Наукова періодика України | Вісник Хмельницького національного університету | ||
Поліщук І. І. Теоретико-методичні засади побудови механізму управління маркетинговим потенціалом підприємства / І. І. Поліщук // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. - 2017. - № 4. - С. 223-225. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vchnu_ekon_2017_4_44 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Поліщук І. І. Теоретико-методичні засади побудови механізму управління маркетинговим потенціалом підприємства / І. І. Поліщук // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. - 2017. - № 4. - С. 223-225. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vchnu_ekon_2017_4_44.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |