Наукова періодика України | Вісник Хмельницького національного університету | ||
Решетнікова І. Л. Стратегічний маркетинг: особливості застосування вітчизняними підприємствами / І. Л. Решетнікова // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. - 2017. - № 3(1). - С. 150-154. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vchnu_ekon_2017_3%281%29__29 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Решетнікова І. Л. Стратегічний маркетинг: особливості застосування вітчизняними підприємствами / І. Л. Решетнікова // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. - 2017. - № 3(1). - С. 150-154. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vchnu_ekon_2017_3(1)__29.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |