![]() | Наукова періодика України | ![]() | Вісник Хмельницького національного університету |
Романів А. С. Сучасні модифікації моделі маркетинг-мікс та особливості їх застосування у туризмі / А. С. Романів, О. Я. Романів // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. - 2017. - № 2(2). - С. 251-256. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vchnu_ekon_2017_2%282%29__53 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Романів А. С. Сучасні модифікації моделі маркетинг-мікс та особливості їх застосування у туризмі / А. С. Романів, О. Я. Романів // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. - 2017. - № 2(2). - С. 251-256. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vchnu_ekon_2017_2(2)__53.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) ![]() |
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |