Наукова періодика України Вісник Хмельницького національного університету


Романів А. С. 
Сучасні модифікації моделі маркетинг-мікс та особливості їх застосування у туризмі / А. С. Романів, О. Я. Романів // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. - 2017. - № 2(2). - С. 251-256. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vchnu_ekon_2017_2%282%29__53
  Повний текст PDF - 346.027 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Романів А.
  • Романів О.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Романів А. С. Сучасні модифікації моделі маркетинг-мікс та особливості їх застосування у туризмі / А. С. Романів, О. Я. Романів // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. - 2017. - № 2(2). - С. 251-256. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vchnu_ekon_2017_2(2)__53.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Романів Оксана Яківна (географічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського