Наукова періодика України Вісник Хмельницького національного університету


Карпенко В. Л. 
Формування ефективної системи збуту продукції як важливої складової управління маркетинговою діяльністю підприємства / В. Л. Карпенко, І. В. Гвоздецька // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. - 2016. - № 5(1). - С. 86-88. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vchnu_ekon_2016_5%281%29__20
  Повний текст PDF - 406.456 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Карпенко В.
  • Гвоздецька І.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Карпенко В. Л. Формування ефективної системи збуту продукції як важливої складової управління маркетинговою діяльністю підприємства / В. Л. Карпенко, І. В. Гвоздецька // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. - 2016. - № 5(1). - С. 86-88. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vchnu_ekon_2016_5(1)__20.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Карпенко Віталій Леонідович (економічні науки)
  • Гвоздецька Ірина Василівна (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського