Наукова періодика України | Вісник Хмельницького національного університету | ||
Романенко О. О. Критерії та показники ефективності використання маркетингових комунікаційних стратегій в інтернет (на прикладі підприємств харчової промисловості) / О. О. Романенко // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. - 2016. - № 4(1). - С. 135-141. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vchnu_ekon_2016_4%281%29__25 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Романенко О. О. Критерії та показники ефективності використання маркетингових комунікаційних стратегій в інтернет (на прикладі підприємств харчової промисловості) / О. О. Романенко // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. - 2016. - № 4(1). - С. 135-141. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vchnu_ekon_2016_4(1)__25.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |