Наукова періодика України | Вісник Хмельницького національного університету | ||
Мисюк М. С. Управління маркетинговими дослідженнями в рекламі на прикладі СК "Уніка" / М. С. Мисюк, В. Л. Карпенко // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. - 2016. - № 2(1). - С. 151-153. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vchnu_ekon_2016_2%281%29__30 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Мисюк М. С. Управління маркетинговими дослідженнями в рекламі на прикладі СК "Уніка" / М. С. Мисюк, В. Л. Карпенко // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. - 2016. - № 2(1). - С. 151-153. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vchnu_ekon_2016_2(1)__30.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |