Наукова періодика України | Вісник Хмельницького національного університету | ||
Булатова А. С. Застосування контент-аналізу під час дослідження цінностей у телевізійній рекламі / А. С. Булатова, Л. Ю. Сагер, Ю. М. Мельник // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. - 2016. - № 1. - С. 186-190. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vchnu_ekon_2016_1_33 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Булатова А. С. Застосування контент-аналізу під час дослідження цінностей у телевізійній рекламі / А. С. Булатова, Л. Ю. Сагер, Ю. М. Мельник // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. - 2016. - № 1. - С. 186-190. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vchnu_ekon_2016_1_33.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |