Наукова періодика України Вісник Хмельницького національного університету


Чухрай Н. І. 
Особливості маркетингових технологій просування результатів наукової та науково-технічної діяльності ВНЗ / Н. І. Чухрай, Я. П. Король // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. - 2015. - № 6. - С. 16-20. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vchnu_ekon_2015_6_6
  Повний текст PDF - 632.297 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Чухрай Н.
  • Король Я.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Чухрай Н. І. Особливості маркетингових технологій просування результатів наукової та науково-технічної діяльності ВНЗ / Н. І. Чухрай, Я. П. Король // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. - 2015. - № 6. - С. 16-20. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vchnu_ekon_2015_6_6.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Чухрай Наталія Іванівна (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського