Наукова періодика України Вісник Хмельницького національного університету


Бичікова Л. А. 
Маркетинговий інструментарій просування банківських продуктів і послуг / Л. А. Бичікова, З. М. Андрушкевич // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. - 2015. - № 6. - С. 59-63. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vchnu_ekon_2015_6_17
  Повний текст PDF - 441.001 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Бичікова Л.
  • Андрушкевич З.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Бичікова Л. А. Маркетинговий інструментарій просування банківських продуктів і послуг / Л. А. Бичікова, З. М. Андрушкевич // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. - 2015. - № 6. - С. 59-63. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vchnu_ekon_2015_6_17.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Бичікова Лілія Анатоліївна (економічні науки)
  • Андрушкевич Зінаїда Миколаївна (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського