Наукова періодика України | Вісник Хмельницького національного університету | ||
Кострубська А. Ф. Маркетинг соціальних мереж: сучасний тренд чи невід’ємний елемент успіху? / А. Ф. Кострубська // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. - 2015. - № 6. - С. 40-42. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vchnu_ekon_2015_6_12 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Кострубська А. Ф. Маркетинг соціальних мереж: сучасний тренд чи невід’ємний елемент успіху? / А. Ф. Кострубська // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. - 2015. - № 6. - С. 40-42. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vchnu_ekon_2015_6_12. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |