Наукова періодика України Вісник Хмельницького національного університету


Кравчук І. А. 
Становлення концепції продовольчого маркетингу: проблеми та перспективи / І. А. Кравчук // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. - 2015. - № 5(1). - С. 242-245. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vchnu_ekon_2015_5%281%29__51
  Повний текст PDF - 348.498 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Кравчук І.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Кравчук І. А. Становлення концепції продовольчого маркетингу: проблеми та перспективи / І. А. Кравчук // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. - 2015. - № 5(1). - С. 242-245. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vchnu_ekon_2015_5(1)__51.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Кравчук Ігор Анатолійович (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського