Наукова періодика України | Вісник Хмельницького національного університету | ||
Краснокутська Н. С. Особливості стратегічного аналізу під час формування crm-стратегій у підприємствах торгівлі / Н. С. Краснокутська, Р. С. Тихонченко, А. М. Одарченко // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. - 2015. - № 5(1). - С. 7-12. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vchnu_ekon_2015_5%281%29__3 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Краснокутська Н. С. Особливості стратегічного аналізу під час формування crm-стратегій у підприємствах торгівлі / Н. С. Краснокутська, Р. С. Тихонченко, А. М. Одарченко // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. - 2015. - № 5(1). - С. 7-12. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vchnu_ekon_2015_5(1)__3.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |