Наукова періодика України | Вісник Хмельницького національного університету | ||
Нижник І. В. Маркетингове стратегічне управління підвищенням конкурентоспроможності підприємства / І. В. Нижник // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. - 2015. - № 4(2). - С. 112-115. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vchnu_ekon_2015_4%282%29__24 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Нижник І. В. Маркетингове стратегічне управління підвищенням конкурентоспроможності підприємства / І. В. Нижник // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. - 2015. - № 4(2). - С. 112-115. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vchnu_ekon_2015_4(2)__24.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |