Наукова періодика України Вісник Хмельницького національного університету


Нижник І. В. 
Маркетингове стратегічне управління підвищенням конкурентоспроможності підприємства / І. В. Нижник // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. - 2015. - № 4(2). - С. 112-115. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vchnu_ekon_2015_4%282%29__24
  Повний текст PDF - 288.585 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Нижник І.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Нижник І. В. Маркетингове стратегічне управління підвищенням конкурентоспроможності підприємства / І. В. Нижник // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. - 2015. - № 4(2). - С. 112-115. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vchnu_ekon_2015_4(2)__24.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Нижник Ірина Вікторівна (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського