Наукова періодика України Вісник Хмельницького національного університету


Мокіна С. М. 
Концепція бренду роботодавця: сутність, функції, класифікація, інструменти формування / С. М. Мокіна // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. - 2014. - № 6(1). - С. 189-196. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vchnu_ekon_2014_6%281%29__38
  Повний текст PDF - 387.037 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Мокіна С.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Мокіна С. М. Концепція бренду роботодавця: сутність, функції, класифікація, інструменти формування / С. М. Мокіна // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. - 2014. - № 6(1). - С. 189-196. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vchnu_ekon_2014_6(1)__38.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Мокіна Софія Миколаївна (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського