Наукова періодика України | Вісник Хмельницького національного університету | ||
Мокіна С. М. Інструменти формування привабливого бренду роботодавця / С. М. Мокіна // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. - 2014. - № 4(1). - С. 141-147. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vchnu_ekon_2014_4%281%29__27 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Мокіна С. М. Інструменти формування привабливого бренду роботодавця / С. М. Мокіна // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. - 2014. - № 4(1). - С. 141-147. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vchnu_ekon_2014_4(1)__27.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |