Романенко О. О. 
Специфіка маркетингової стратегії підприємств харчової промисловості / О. О. Романенко // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. - 2014. - № 3(1). - С. 78-85. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vchnu_ekon_2014_3%281%29__19
  Повний текст PDF - 644.766 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Романенко О.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Романенко О. О. Специфіка маркетингової стратегії підприємств харчової промисловості / О. О. Романенко // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. - 2014. - № 3(1). - С. 78-85. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vchnu_ekon_2014_3(1)__19.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Романенко Ольга Олександрівна (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського