Наукова періодика України | Вісник Хмельницького національного університету | ||
Бібік Н. В. Партизанський маркетинг як інструмент маркетингових комунікацій в сучасних умовах господарювання / Н. В. Бібік, О. І. Швець // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. - 2014. - № 1. - С. 178-181. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vchnu_ekon_2014_1_35 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Бібік Н. В. Партизанський маркетинг як інструмент маркетингових комунікацій в сучасних умовах господарювання / Н. В. Бібік, О. І. Швець // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. - 2014. - № 1. - С. 178-181. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vchnu_ekon_2014_1_35.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |