Наукова періодика України | Вісник Хмельницького національного університету | ||
Ковальчук С. В. Сучасні тенденції застосування маркетингового ціноутворення у практичній діяльності українських підприємств / С. В. Ковальчук, Д. Г. Тимофеєв // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. - 2013. - № 2(3). - С. 246-249. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vchnu_ekon_2013_2%283%29__54 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Ковальчук С. В. Сучасні тенденції застосування маркетингового ціноутворення у практичній діяльності українських підприємств / С. В. Ковальчук, Д. Г. Тимофеєв // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. - 2013. - № 2(3). - С. 246-249. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vchnu_ekon_2013_2(3)__54.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |