Наукова періодика України Соціально-економічні відносини в цифровому суспільстві


Фігун Н. В. 
Маркетинг: теорія і сучасні реалії / Н. В. Фігун, О. І. Чорний // Вісник Університету банківської справи Національного банку України. - 2014. - № 2. - С. 50–55. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VUbsNbU_2014_2_13
  Повний текст PDF - 279.731 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Фігун Н.
  • Чорний О.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Фігун Н. В. Маркетинг: теорія і сучасні реалії / Н. В. Фігун, О. І. Чорний // Вісник Університету банківської справи Національного банку України. - 2014. - № 2. - С. 50–55. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VUbsNbU_2014_2_13.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Фігун Назар Васильович (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського