Наукова періодика України | Соціально-економічні відносини в цифровому суспільстві | ||
Котелевська Ю. В. Сучасні підходи до формування маркетингової стратегії розвитку банківської системи України в умовах глобалізації та євроінтеграції / Ю. В. Котелевська, Т. В. Новікова // Вісник Університету банківської справи Національного банку України. - 2013. - № 2. - С. 152-156. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VUbsNbU_2013_2_31 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Котелевська Ю. В. Сучасні підходи до формування маркетингової стратегії розвитку банківської системи України в умовах глобалізації та євроінтеграції / Ю. В. Котелевська, Т. В. Новікова // Вісник Університету банківської справи Національного банку України. - 2013. - № 2. - С. 152-156. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VUbsNbU_2013_2_31.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |