Наукова періодика України | Журнал клінічних та експериментальних медичних досліджень | ||
Hrebenyk L. I. Estimation of PBL technology by medical students depending on their learning style / L. I. Hrebenyk, O. Yu. Smirnov, O. O. Prykhodko, L. O. Primova // Журнал клінічних та експериментальних медичних досліджень. - 2018. - Т. 6, № 4. - С. 460–470. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VSU_med_2018_6_4_16 Наведено результати емпіричного дослідження, в якому було проведено пошук кореляції між стилями навчання студентів і їх ставленням до двох типів навчання - традиційного для медичних освітніх закладів України і проблемного навчання (PBL). Дане дослідження було проведено серед студентів-другокурсників Медичного інституту Сумського державного університету за допомогою анкетування. Встановлено, що студенти різних стилів навчання ("активісти", "теоретики", "мислителі") сприймають різні методики навчання (традиційне на противагу PBL) по-різному. В цілому, студенти всіх стилів навчання оцінювали PBL як додаткову освітню інновацію, яка покращує практичну складову вищої медичної освіти, що базується на традиційних підходах до навчання. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Hrebenyk L. I. Estimation of PBL technology by medical students depending on their learning style / L. I. Hrebenyk, O. Yu. Smirnov, O. O. Prykhodko, L. O. Primova // Журнал клінічних та експериментальних медичних досліджень. - 2018. - Т. 6, № 4. - С. 460–470. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VSU_med_2018_6_4_16. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |