Наукова періодика України Вісник Сумського державного університету


Васильєва Т. А. 
Методологічні засади та практичний інструментарій маркетингового дослідження конкурентної позиції промислових підприємств / Т. А. Васильєва, Г. О. Пересадько // Вісник Сумського державного університету. Серія : Економіка. - 2016. - № 3. - С. 44-51. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VSU_ekon_2016_3_8
Базисом формування конкурентоспроможності промислових підприємств є наявність конкурентних переваг на ринку збуту, які повинні стати ключовим елементом маркетингових досліджень конкурентного середовища промислових підприємств. Обгрунтовано важливість оцінювання не стільки наявності конкурентних переваг промислових підприємств, скільки умов та факторів впливу, які забезпечили її наявність. Розроблена концепція маркетингових досліджень конкурентної позиції промислових підприємств на ринку збуту продукції передбачає формалізацію наявності конкурентних переваг, сформованих за рахунок ефективності використання відповідних внутрішніх по відношенню до промислових підприємств (виробничих, технологічних, кваліфікаційних, організаційних, управлінських, інноваційних, економічних) та/або зовнішніх (якісних, іміджевих, кон'юнктурних, збутових, інформаційно-комунікаційних) чинників конкурентного середовища. В якості методичного інструментарію обрано бінарний підхід із використанням рангів, який дозволяє провести оперативну оцінку, врахувати пріоритетність чинників конкурентного середовища та ступінь їх взаємозалежності і взаємообумовленості.
  Повний текст PDF - 407.536 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Васильєва Т.
  • Пересадько Г.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Васильєва Т. А. Методологічні засади та практичний інструментарій маркетингового дослідження конкурентної позиції промислових підприємств / Т. А. Васильєва, Г. О. Пересадько // Вісник Сумського державного університету. Серія : Економіка. - 2016. - № 3. - С. 44-51. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VSU_ekon_2016_3_8.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Васильєва Тетяна Анатоліївна (економічні науки)
  • Пересадько Галина Олександрівна (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського