Наукова періодика України Вісник Сумського державного університету


Андрушків Б. М. 
Аналітичні аспекти маркетингового потенціалу в теорії конкурентоспроможності підприємства / Б. М. Андрушків // Вісник Сумського державного університету. Сер. : Економіка. - 2011. - № 4. - С. 102-107. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VSU_ekon_2011_4_16
Розглянуто основні підходи до елементного поділу маркетингового потенціалу підприємства для посилення його конкурентної позиції на ринку.
  Повний текст PDF - 103.582 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Андрушків Б.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Андрушків Б. М. Аналітичні аспекти маркетингового потенціалу в теорії конкурентоспроможності підприємства / Б. М. Андрушків // Вісник Сумського державного університету. Сер. : Економіка. - 2011. - № 4. - С. 102-107. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VSU_ekon_2011_4_16.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського