Наукова періодика України | Вісник Сумського державного університету | ||
Андрушків Б. М. Аналітичні аспекти маркетингового потенціалу в теорії конкурентоспроможності підприємства / Б. М. Андрушків // Вісник Сумського державного університету. Сер. : Економіка. - 2011. - № 4. - С. 102-107. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VSU_ekon_2011_4_16 Розглянуто основні підходи до елементного поділу маркетингового потенціалу підприємства для посилення його конкурентної позиції на ринку. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Андрушків Б. М. Аналітичні аспекти маркетингового потенціалу в теорії конкурентоспроможності підприємства / Б. М. Андрушків // Вісник Сумського державного університету. Сер. : Економіка. - 2011. - № 4. - С. 102-107. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VSU_ekon_2011_4_16. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |