Гелевачук З. Й. 
Методичні підходи до формування та оцінювання маркетингової стратегії розвитку підприємства / З. Й. Гелевачук // Вісник Східноукраїнського національного університету імені Володимира Даля. - 2015. - № 4. - С. 57-62. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VSUNU_2015_4_11
  Повний текст PDF - 439.856 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Гелевачук З.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Гелевачук З. Й. Методичні підходи до формування та оцінювання маркетингової стратегії розвитку підприємства / З. Й. Гелевачук // Вісник Східноукраїнського національного університету імені Володимира Даля. - 2015. - № 4. - С. 57-62. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VSUNU_2015_4_11.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського