Наукова періодика України | Вісник Приазовського державного технічного університету | ||
Горохова Т. В. Формування маркетингової стратегії в системі місцевого самоврядування / Т. В. Горохова, Г. І. Бабек // Вісник Приазовського державного технічного університету. Серія : Економічні науки. - 2017. - Вип. 34. - С. 110-117. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VPDTU_ek_2017_34_17 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Горохова Т. В. Формування маркетингової стратегії в системі місцевого самоврядування / Т. В. Горохова, Г. І. Бабек // Вісник Приазовського державного технічного університету. Серія : Економічні науки. - 2017. - Вип. 34. - С. 110-117. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VPDTU_ek_2017_34_17.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |